loading...

مچله پزشكي ايران سلامت

مجله پزشكي ايران سلامت

بازدید : 303
دوشنبه 5 مهر 1400 زمان : 23:11

امروزه انوع لباس مجلسی دخترانه و زنانه و لباس مجلسی بلند یا کوتاه در بازار و فروشگاه های اینترنتی مانند مزون لباس مجلسی دریمیس موجود است. این حجم از تنوع موجب سردرگمی بیشتر شما می شود و انتخاب را برای شما سخت تر می کند. اما به راستی چگونه لباس مجلسی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

خرید لباس مجلسی یکی از چالش برانگیزترین خریدها برای خانم هاست. با توجه به این که در این نوع خرید خانم ها باید مسائلی مانند مد، نوع مراسم و استایل خود را در نظر بگیرند و همچنین قیمت لباس مجلسی بالا است، باید دقت و وسواس لازم را برای خرید خود داشته باشند. امروزه انوع لباس مجلسی دخترانه و زنانه و لباس مجلسی بلند یا کوتاه در بازار و فروشگاه های اینترنتی مانند مزون لباس مجلسی دریمیس موجود است. این حجم از تنوع موجب سردرگمی بیشتر شما می شود و انتخاب را برای شما سخت تر می کند. اما به راستی چگونه لباس مجلسی مناسب خود را انتخاب کنیم؛ د ادامه این مطلب شما را با معیاری های انتخاب لباس مجلسی و لباس شب آشنا می کنیم.

انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم اندام

خانم با باتوجه به اندازه بالاتنه و پایین تنه دارای فرم بدین متفاوتی هستند و با توجه به استایل خود باد لباس محفلی را انتخاب کنند که نقاط قوت آن ها را بیشتر نمایش و همچنین نقاط ضعف آن ها را بپوشاند. در ادامه انواع فرم های اندامی را معرفی می کنیم.

افرادی با بالاتنه درشت

  • پوشیدن پیراهن های یقه هفت برای کوچک نشان دادن سینه ها
  • پوشیدن پیراهن تک شانه برای افرادی با شانه های پهن
  • استفاده نکردن از کمربند برای خانم های با کمر چاق
  • نپوشیدن لباس های با یقه کارشده
  • استفاده نکردن لباس های گشاد
  • پوشیدن لباس دکلته
  • پوشیدن لباس های با رنگ تیره

خانم های با بالاتنه کوچک

  • پوشیدن لباس مجلسی مینی با یقه گرد
  • پوشیدن بلوز و پیراهن آستین حلقه ای
  • پوشیدن پیراهن های که شانه را صاف یا مدل دار هستند برای خانم های با شانه باریک

خانم های با شکم بزرگ

  • استفاده از لبسا شب های با پارچه های چین دار
  • استفاده نکردن از لباس های تنگ و چسبان
  • نپوشیدن پیراهن آستین کوتاه
  • استفاده نکردن از پارچه های براق و شاین
  • نپوشیدن پیراهن های کمردار

افرادی با پایین تنه درشت

  • پوشیدن لباس مجلسی تک رنگ
  • پیراهن های که در قسمت بالاتنه و یقه تزئینات خاص دارد.
  • پوشیدن دامن های با فرم A-Line
  • لباس ماکسی و لباس مجلسی بلندی که در قسمت کمر کمی تنگ بوده و دقیقا اندازه کمر شما باشد.
  • استفاده از رنگ های رشن برای بالاتنه و رنگ های تیره برای پایین تنه

خانم های با قد کوتاه و اندام ریز

  • لباس های مجلسی با آستین پف دار، کمر پلیسه ای و چین دار
  • پوشیدن کت آستین دار روی لباس شب
  • استفاده نکردن از از لباس شب های بلند
  • استفاده کردن از لباس های تک رنگ

افرادی با قد بلند

  • پوشیدن لباس های راسته و جذب برای اندام های استوانه ای شکل
  • پوشیدن لباس های که برجستگی و انحنای بدن شما را نمایش می دهد.
  • پوشیدن لباس های که از بالا به پایین به تدریج گشاد شود.

مدل لباس مجلسی دخترانه شیک

دختر خانم ها برای انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه شیک؛ با حساسیت بیشتری عمل می کنند. شیک پوشی و خاص پسند بودن اقتضای سن دختران نوجوان است. مدل لباس مجلسی دخترانه شیک بلند، لمه کوتاه،باحجاب، ۱۱ ساله، ۱۲ ساله و ۱۴ ساله از مدل های پرفروش است این لباس است. مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه،بلند، نوجوانانه و برای تالار و عروسی از نمونه های است که طرفدارن خاص خودش را دارد. شما با انواع مدل آن ها در این مقاله آشنا می شوید. اگر به مهمانی دعوت شده اید و دوست دارید ظاهری زیبا داشته باشید تا سن شما را زیاد نشان ندهند خرید لباس مجلسی دخترانه بهترین انتخاب است. برای کسب اطللاعات بیشتر در خصوص مدل لباس مجلسی دخترانه شیک، دریمیس را در گوگل سرچ کنید.

انتخاب مدل لباس مجلسی با توجه به فرم صورت

همه خانم ها شکل صورت خاصی را دارند که آن ها را از بقیه متمایز می کند. از این رو برای ایجاد جذابیت بیشتر باید لباس خود را با فرم صورت تان هماهنگ کنید. در ادامه به شما انواع فرم های صورت و یقه های مناسب آن را می گوییم.

  • صورت مثلثی: یقه های اسکوپ، دلبری و گرد
  • صورت قلبی: یقه بلند، ایستاده و عریض
  • صورت گرد: یقه های هفت، دلبری و قایقی
  • صورت کشیده: یقه های عریض و گرد
  • صورت مستطیلی: یقه گرد، سابرینا و دلبری

انتخاب لباس مجلسی متناسب با رنگ پوست

به صورت کلی دو طیف پوست تیره و روشن وجود دارد که انواع رنگ های پوست در آن ها قرار می گیرد. قانون های انتخاب لباس شب براساس این دو نوع پوست به قرار زیر است:

  1. پوست تیره: لباس های با رنگ روشن مانند سبز، قرمز، آبی و ... به آن ها می آید و پوشیدن پیراهن های مجلسی به رنگ تیره، چهره آن ها را خفه تر نشان می دهد.
  2. پوست روشن: این نوع باید از پوشیدن لباس های به رنگ روشن خودداری کنند؛زیرا موجب تشدید سفید پوست شان می شود و آن ها را جذاب تر نشان نمی دهد.

انتخاب رنگ مناسب لباس مجلسی

به طور کلی رنگ ها در فرهنگ هر منطقه ای متفاوت است و هرنوع رنگی معنی متفاوتی در نشان دادن شخصیت شما دارد. در ادامه شما را با انواع رنگ های رایج در بازار برای لباس شب را به شما معرفی می کنیم.

لباس مجلسی سفید

این نوع رنگ تابستانی نور را منعکس می کند و نشان دهنده معصومیت و پاکی است؛ از این رو تازه عروسان آن را می پوشند. این رنگ به راحتی با همه چیز ست می شود اما تمیز نگه داشتن آن کمی دشوار است؛ زیرا کمترین آلودگی را نشان می دهد.

لباس مجلسی مشکی

این رنگ با توجه به این که خانم ها را لاغرتر نشان می دهد از رنگ های پرطرفدار، شیک و بادوام است. این رنگ نماد قدرت و اطاعت است و پوشیدن آن برای خانم ها به معنی فرمانبرداری از مرد است.

لباس شب آبی

آبی نماد صلح و آرامش است و موجب می شود که بدن مواد شیمیایی آرامش بخش تولید کند و همچنین نشان دهنده وفاداری می باشد. امروزه کارشناسان مد به وفور از این رنگ در طراحی های خود استفاده می کنند.

لباس مجلسی زرد

این نوع رنگ خوش بینانه مانند رنگ قرمز موجب جلب توجه شما می شود ولی باید در استفاده از آن زیرکانه عمل کنید، زیرا موجب مقهور کردن شما می شود.

لباس محفلی قرمز

معمولا دختران جوان برای انتخاب لباس مجلسی دخترانه، رنگ قرمز را انتخاب می کنند. قرمز نماد شور و هیجان است و نگاه کردن به آن ضربان قلب را تندتر می کند و حتی به آن رنگ عشق نیز می گویند. این رنگ موجب جلب توجه اطرافیان به شما می شود و موجب می شود که شما را ملیح تر نشان دهد.

توصیه کارشناسان مد مجموعه مزون آنلاین دریمیس در انتخاب لباس مجلسی

  1. لباس کوتاه نپوشید.
  2. لباس تور نپوشید.
  3. یک کیف مجلسی دستی و کوچک را متناسب با لباس تان به همراه داشته باشید.
  4. از مدل کفش راحتی مجلسی برای راحتی بیشتر استفاده نمایید.
  5. پوشیدن لباس های مجلسی مشکی مسئله ای ندارد.

خرید لباس مجلسی دخترانه و زنانه با قیمت مناسب

به طور کلی از لباس شب و مجلسی در مراسم های مانند جشن تولد، عروسی، دورهمی های دوستانه و ... استفاده می کنند. ساختار و طراحی این نوع لباس کاملا از لباس راحتی جدا می باشد و برای دوخت آن از پارچه های باکیفیتی چون دانتل و گیپور استفاده می کنند. به طور کلی لباس های که برای خانم های چاق تنخور زیبای ندارد، برای خانم های لاغر و ریزنقش فوق العاده عالی است.

حال که شما با این که چگونه لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم، آشنا شدید؛ برای خرید اینترنتی لباس مجلسی ارزان می توانید به مزون آنلاین دریمیس به عنوان " مرجع مزون لباس مجلسی" مراجعه نمایید. این مجموعه که توسط تیمی جوان و هنرمند اداره می شود، کار خرید و فروش لباس مجلسی را برای شما راحت تر و آسان تر کرده است. مزون دریمیس به جمع آوری کل مزون های کشور و راه اندازی سایت و اپلیکیشن خود توانسته کار فروش لباس مجلسی را برای مزون داران و خرید لباس مجلسی در انواع گوناگون را برای هموطنان آسان کنند. شما برای ارتباط با این مجموعه می توانید به نشانی اینترنتی www.dreamiss.ir مراجعه کنید و با توجه به نظر کارشناسان خبره آن ها اقدام به خرید اینترنتی لباس مجلسی باقیمت مناسب کنید.

منبع : چگونه لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم؟

بازدید : 230
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 19:23

جهت خرید اینترنتی مانتو ارزان، دریمیس را در گوگل جستجو کنید و انواع مدل مانتو های جلو باز و تابستانی را مشاهده کنید. با توجه به فرهنگ و عقاید مذهبی ایرانیان، برای حضور در جامعه و محیط های گوناگون باید دارای پوشش مناسبی باشن. از این رو خرید مانتو شیک یکی از نیازهای مبرم آن هاست. از این روشما برای شرکت در مهمانی ها و مراسمات یا این که برای حضور در محیط کاری خود باید اقدام به خرید آنلاین مانتو شیک و مجلسی و ادارای کنید.

خیلی از بانوان تنوع طلب که حجم زیاد مانتو را به مانتوهای گران قیمت ترجیح می دهند؛ به دنبال این هستند که مانتو ارزان از کجا بخرم. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزون مانتو شیک در تهران آشنا کنیم تا به راحتی از طریق آن اقدام به خرید اینترنتی مانتو شیک و ارزان، دخترانه، مجلسی و جدید کنید، پس با ما همراه باشید.

مانتو ارزون از کجا بخرم؟
خیلی کم پیش می آید که شما ابتدا شال، کفش یا کیف خود را خریده باشید و بعد به فکر خرید مانتو ارزان در تهران باشید. معمولا شما ابتدا مانتو خود را با توجه موقعیتی که می خواهید از آن استفاده نمایید، انتخاب می کنید و سپس به فکر هماهنگ کردن بقیه اجزای استایل تان با آن می افتید. این مسئله نشان دهنده این است که انتخاب اهمیت مانتو برای خانم ها تا چه حدی مهم است.

پس باید خرید آنلاین مانتوهای شیک را یکی از مهم ترین مهم ترین اجزای استایل یک خانم ایرانی دانست. از این رو ر انتخاب آن باید کمی با وسواس بیشتری عملی کنیم. با انتخاب درست آن می توان باقی خریدهای خود را راحت تر انجام داد. اما سوال اصلی که پیش می آید این است که می توان مانتو شیکی را با هزینه کمی خریداری کرد. در ادامه شما را با جواب این سوال آشنا می کنیم.

راهنمای خرید مانتو ارزان و جدید
برای خرید هر لباسی باید به نکات گوناگونی توجه کنیم تا خرید موفقی داشته باشیم، از این رو قبل از جواب دادن به سوال از کجا مانتو ارزان بخرم، شما را با این نکات آشنا می کنیم.

با توجه به موقعیت استفاده از آن
مهم ترین و اولین نکته این است که شما قرار است از آن در چه مراسم و موقعیت های استفاده نمایید. به طور کلی تفاوت در انواع مانتوها در تمامی جزئیات آن دیده می شود. به عنوان نمونه مانتو دانشجویی و ادرای با یک مانتو عقد در نوع پارچه آن گرفته تا طراحی آن با یکدیگر فرق دارند.

از این رو قبل از مراجعه به مراکز و پیج مانتو فروشی های معروف تهران، نوع مانتو خود را در نظر داشته باشید. به طور معمول مانتوهای مجلسی دارای جزئیات بیشتری می باشد و بیشتر روی آن کار شده و در دوخت آن از پارچه های گران قیمت تری استفاده می کنند. از این رو قیمت مانتو ارزان مجلسی با یک مانتو ادارای متفاوت است.

مشخص کردن معیارهای یک مانتو مناسب
شما باید انتظاری که از یک مانتو دارید را به خوبی مشخص کنید. به عنوان نمونه اگر قرار است که از آن در استایل روزانه و برای کارهای روزمره از آن استفاده نمایید باید معیار خود را راحتی لباس قرار دهید. در مقابل اگر شما برای شرکت در مهمانی برای چنین ساعت قرار است مانتوی را بپوشید باید معیارتان را زیبایی و مناسب بودن آن برای مراسم قرار دهید.

در نظر گرفتن مقدار بودجه
قیمت یکی از مهم ترین و موثرترین فاکتورها در انتخاب افراد است. به طور کلی شما هزینه ای که باید برای یک مانتو رسمی و مجلسی پرداخت کنید، با خرید یک مانتو دانشجویی و روزمره متفاوت است. از این رو قبل از خرید حداقل و حداکثر هزینه خود را در نظر بگیرید و بدون اتلاف وقت خرید عالی داشته باشید.

مانتو شیک

اهمیت انتخاب مانتو مناسب و ارزان
همانطور که گفته شد مانتو یکی از مهم ترین آیتم ها در استایل خانم هاست، از این رو انتخاب درست آن نقش مهمی را در تیپ ما دارد. در ادامه شما را با نکاتی در زمان خرید مانتو ارزان آشنا می کنیم.

انتخاب مدل مانتو مناسب
امروزه با وجود مدل های گوناگون مانتو در بازار، می توانید با انتخاب مدلی مناسب بر نقاط قوت خود تاکید کرده و بر نقاط ضعف خود را بپوشانید. در حالت کلی اندام شما بهترین راهنما برای انتخاب شماست پس در زمان خرید به جزئیات آن دقت نمایید.

به عنون نمونه خانم های با اندام کشیده و قد بلند باید از انتخاب مانتوهای یقه بلند خودداری کنند زیرا آن ها را کشیده تر نشان می دهد.در مقابل خانم های توپر بهتر است از مانتوهای بلند و طراحی راه راه عمودی استفاده کنند تا آن ها را لاغرتر نشان دهد.

انتخاب رنگ مناسب مانتو
رنگ مانتو نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهم است که شاید کمتر کسی به آن توجه کند. برای انتخاب رنگ ابتدا باید به این موارد توجه کنید:

قرار است از آن در کجا و در چه نوع مراسمی استفاده نمایید.
چه رنگ های به چهره شما می آید.
اندام شما توپر است یا این که لاغر و کشیده هستید. (افراد چاق از رنگ های تیره و خانم های لاغر از رنگ های روشن استفاده نمایند).

مانتو جدید

از کجا مانتو ارزان بخرم؟
در تمامی شهرها مغازه ها و فروشگاه های گوناگون با انواع مدل مانتو با قیمت وجود دارد. اما با توجه به حساسیت خانم ها، آنان به دنبال بهترین ها هستند؛ به عنوان نمونه پایتخت نشینان به دنبال مانتو فروشی خوب در تهران هستند. بعد از مشخص کردن معیارها و نکات خرید مانتو، خانم ها با سوال از کجا مانتو سنتی، مجلسی، عمده، عقد، ادرای و بارداری بخرم. در این میان مزون آنلاین دریمیس یکی از بهترین و بزرگترین مراکز فروش مانتو اینترنتی می باشد؛ که در ادامه شما را با مزایای خرید از این مجموعه آشنا می کنیم.

بورس خرید مانتو

مزایای خرید اینترنتی مانتو ارزان قیمت از مزون آنلاین دریمیس
امروزه با گسترش تکنولوژی ها خیلی از افراد به خریدهای اینترنتی روی آورده اند. شما خرید انلاین مانتو شیک دخترانه را بدون هیچ محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز می توانید انجام دهید. فقط کافیست که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید.

امکان مقایسه قیمت ها وجود دارد. به عنوان نمونه اگر شما به دنبال خرید مانتو با قیمت ارزان 15000 هزار ریال هستید، می توانید با فیلتر کردن آن ومقایسه قیمت ها مدل خود را انتخاب نمایید.

در ضمن شما بدون صرف وقت می توانید از دوستان خود یا همسرتان در خرید کمک بگیرید. اگر شرایط کاری شما و همسرتان به گونه ای ایجاب می کند که نتوانید به خرید حضوری بروید، با مراجعه به سایت مزون آنلاین دریمیس می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید و از آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی مانتو شیک و ارزان جدید
امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی در سراسر دنیا و همچنین برای ایرانیان بسیار شناخته شده می باشد. همه ما قبل از خرید سری به دنیای اینترنت و فروشگاه های اینترنتی می زنیم تا از رنج قیمتی و مدل های جدید مطلع شویم. از جمله مزایایی که این مراکز دارند حذف واسطه ها، تحویل کالا درب منزل و ارزان فروشی می باشد.

در این میان مزون آنلاین دریمیس یکی از جدیدترین و ارزان ترین مرکز فروش آنلاین مانتو است. این مجموعه توسط تیمی جوان و خلاق اداره می شود که دارای پشتبانی 24 ساعته و ضمانت مرجوعی کالاست. شما با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.dreamiss.ir می توانید اقدام به خرید اینترنتی مانتو شیک دخترانه و مجلسی از مزون دارن مختلف کنید و دیگر نگران این که "مانتو ارزان از کجا بخرم" نباشید.

منبع

بازدید : 123
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 زمان : 13:16

سینک ظرفشویی بیمکث: تزئین منزل و زیبا کردن خانه یکی از کار هایی اسن که خانم های خانه به شدت به آن اهمیت می دهند و دوست دارند که این کار را به نحو احسن انجام دهند. آشپزخانه منزل شما، بخشی از خانه است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و بسیاری از کار های خانه، در آشپزخانه شما رخ می دهد و به همین خاطر هم به آشپزخانه، قلب تپنده یک خانه می گویند.

یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسزایی دارد و سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که در طول روز بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی این است که در ظاهر آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و آشپزخانه شما را بسیار زیبا می کند.

یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی در صنعت تجهیزات آشپزخانه، شرکت بیمکث است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند و در اختیار هموطنان قرار می دهند.
برند بیمکث؛ برند محبوب لوازم آشپزخانه
بیمکث یکی از نام های آشنا در صنعت تولید انواع تحهیزات آشپزخانه است که در سال های اخیر، به واسطه تبلیغ های تلویزیونی که داشته، بسیار معروف شده است و افراد بیشتری نسبت به گذشته از محصولات این شرکت خریداری می کنند. سینک ظرفشویی بیمکث، از محصولات شناخته شده و برتر کارخانه بیمکث است که طرفداران بسیار زیادی دارد و با کیفیت بسیار بالا تولید می شود که توانایی رقابت با محصولات خارجی را نیز دارد. سینک ظرفشویی بیمکث با طرح ها و نقش های بسیار زیبایی تولید می شود که آشپزخانه منزل شما را بسیار زیبا می کند.
قیمت سینک ظرفشویی بیمکث
یکی از مهم ترین معیار هایی که در خرید اجناس و محصولات مختلف، قیمت مناسب آنهاست که برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما می توانید انواع سینک ظرفشویی بیمکث، مثل سینک های ظرفشویی تک لگن، دو لگن، روکار، توکار، زیرکار یا … را در وب سایت سیلور یراق، با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

معیار های خرید سینک ظرفشویی بیمکث
یکی از مهم ترین نکات که باید در موقع خرید سینک ظرفشویی بیمکث به آن دقت داشته باشید این است که معیار های خرید سینک ظرفشویی را بشناسید و بر اساس آنها سینک مورد نظر خود را انتخاب کنید. در بالا درباره معیار مهم قیمت کمی صحبت کردیم که برای بعضی از افراد حتی مهم ترین معیار خرید است اما در این بخش قصد داریم تا با مهم ترین معیار های خرید سینک آشپزخانه آشنا شویم.
1- ابعاد سینک ظرفشویی:
ابعاد سینک ظرفشویی بیمکث را باید طوری انتخاب کنید که به راحتی با فضایی که در آشپزخانه منزلتان در اختیار دارید هماهنگ شود. برخی از افراد تصور می کنند که باید بزرگترین سینک ممکن را برای آشپزخانه خریداری کنند. ولی این عقیده اشتباه است. شما باید در ابتدا ببینید چه اندازه ای از همه بیشتر برای شما کاربردی است و می توانید با استفاده از آن به راحتی کار کنید.
2 – جنس سینک ظرفشویی:
جنس سینک ظرفشویی که قصد دارید برای خود خریداری کنید نیز، اهمیت بسیار زیادی دارد. انواع مختلفی از سینک های ظرفشویی وجود دارد که هر کدام، ویژگی های خودشان را دارند. برای مثال برخی از سینک ها شیشه ای هستند و ظرافت و زیبایی بسیار زیادی دارند، اما ممکن است بر اثر ضربه به راحتی خراب شوند؛ اما از طرفی، سینک های استیل بی رنگ نیز هستند که شاید، ظاهر ساده ای داشته باشند، اما مقاومت بسیار زیادی دارند.
3 – شکل ظاهری سینک ظرفشویی:
شکل ظاهری، اندازه، عمق، تعداد لگن ها و حتی لوازم جانبی سینک نیز یکی از معیار های مهم در خرید سینک ظرفشویی است که باید به آن دقت کرد.
4 – روکار یا توکار بودن سینک ظرفشویی:
یکی دیگر از نکات بسیار مهم این است که سینک ظرفشویی بیمکث که قصد خرید آن را دارید، از مدل سینک های روکار است یا سینک های توکار.شما می توانید انواع سینک های بیمکث از جمله: سینک روکار، سینک توکار، سینک گرانیتی، سینک بدون سینی و سینک میوه شور در سایت خرید آنلاین سینک اخوان سیلور یراق اقدام کنید.

بین این دو نوع سینک تفاوت های بسیاری هست. برای مثال سینک های توکار ظرافت بسیاری بیشتری نسبت به سینک های روکار دارند اما از طرفی دیگر، نگهداری سینک های روکار بسیار آسان تر از سینک های توکار است و شما باید بیشتر به سینک های توکار اهمیت دهید.

همانطور که می دانید سایت خرید انلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق در پی توسعه کار خود با دیگر شرکت ها هم کار می کند و شما می توانید با برند های معروف و معتبر هم آشنایی پیدا کرده و از سایت سیلور یراق سفارش دهید. برند هایی از جمله:

1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن

خرید سینک ظرفشویی بیمکث
اگر قصد دارید تا یک سینک ظرفشویی بیمکث با کیفیت، شیک و با قیمت مناسب برای منزل خود تهیه کنید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی بیمکث مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیاری صرفه جویی کنید.

برگرفته از سینک ظرفشویی اخوان سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

بازدید : 157
يکشنبه 8 فروردين 1400 زمان : 10:30

بهترین مارک لاک ناخن؛ خرید بهترین برند لاک ناخن
بهترین مارک لاک ناخن را می توانید در سایت اسپاتکام پیدا کنید. با خرید بهترین مارک لاک خوب می توانید زیبایی انگشتان خود را دو چندان کنید. همانطور که می دانید برندهای زیادی از لاک ناخن در رنگ های متنوع وجود دارد، اما همانطور که کیفیت برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد؛ خرید بهترین برند لاک ناخن می تواند ماندگاری بالاتری برایتان داشته باشد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اسپاتکام با بهترین مارک لاک ناخن آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لاک ناخن جدید ۲۰۲۰؛ خرید اینترنتی لاک ناخن ارزان
لاک ناخن یکی از مواردی می باشد که همه ی خانم های شیک و اهل مد از آن استفاده می کنند. و این را می دانند که با خرید بهترین مارک لاک ناخن می توانند زیبایی انگشتان خود را چندین برابر کنند. دستان زیبا، مستلزم ناخن های بلند و یک اندازه، مستحکم و رنگارنگ می باشد؛ که با خرید اینترنتی لاک ناخن ارزان رنگ آمیزی شود. شما می توانید در این صفحه از سایت اسپاتکام انواع لاک ناخن جدید ۲۰۲۰ را با قیمت ارزان خریداری کنید. همانطور که می دانید برندهای مختلفی از لاک ناخن در بازار وجود دارد که شما می توانید برای خرید انواع لاک ناخن ارزان به سایت اسپاتکام مراجعه کنید.

مارک لاک خوب؛ معرفی بهترین مارک لاک ناخن
بهترین مارک لاک ناخن : امروزه مارک های متنوع و فراوانی در بازارهای جهانی از برندهای لاک موجود می باشد. زمانی که برای خرید لاک ناخن پا به یک مرکز خرید لوازم آرایشی می روید؛ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین مارک لاک خوب چیست؟ قیمت بهترین برند لاک ناخن چقدر است؟ ما در صفجه از سایت اسپاتکام شما را با انواع لاک های رنگی مختلف در بهترین برند دنیا آشنا می کنیم.

همه ی بانوان شیک و اهل مد که به زیبایی خود اهمیت می دهند، این نکته را می داند که دستان زیبا مستلزم ناخن های بلند، به یک اندازه، مستحکم می باشد که با لاک های خوب با برندهای معروف رنگ آمیزی شده است. رنگی هایی که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و از زیبایی آن لذت ببرد. در دنیای مدرن امروز برطرف کردن نیازهای زیبایی و تهیه محصولات آرایشی از جمله خرید اینترنتی لاک ناخن ارزان می تواند هزینه ی زیادی را برای بسیاری از افراد داشته باشد. بنابراین خیلی از خانم ها ترجیح می دهند لاک نزنند یا از برندهای معتبر استفاده نکنند. سایت اسپاتکام زمینه را برای خرید بهترین مارک لاک ناخن فراهم کرده است تا کاربران هیچ نگرانی بابت قیمت بهترین برند لاک ناخن نداشته باشند و بتوانند بر اساس رنگ و مدل مورد نظر خود بهترین لاک را خریداری کنند.

خرید بهترین مارک لاک ناخن
مهم ترین نکته ای که در انتخاب بهترین مارک لاک خوب، وجود دارد این است که بهتر است لاک هایی انتخاب کنید که دارای کیفیت و غلظت لازم باشد نه آنقدر غلیظ که پس از زدن بر روی انگشتان حباب ایجاد کند و نه آنقدر رقیق که بعد از بارها زدن رنگ واقعی آن مشخص نباشد. با پیشرفت فناوری لاک هایی به بازار عرضه شده است که می تواند جوابگوی نیاز هر بانوی با سلیقه ای باشد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اسپاتکام انواع لاک ناخن مانند: لاک آینه ای، مغناطیسی، پرزی، ترکی و … را مشاهده کنید و برای سفارش آنها اقدام کنید.

بخوانید معرفی و لیست قیمت ۱۰ مدل مارک خوب ریمل ابرو
انواع مدل های لاک ناخن
مات
براق کننده
لاک های تَرَک
ژلیش
لاک های کریستالی یا اکلیلی
لاک ناخن؛ بهترین وسیله برای آرایش ناخن ها
امروزه انتخاب یک لاک خوب می تواند ذهن هر بانویی را مشغول کند. بهتر است در نظر داشته باشید که عوامل زیادی وجود دارد که تعیین کننده ی مرغوبیت مارک لاک خوب می باشد؛ مانند: غلظت، نوع قلم مو، سرعت خشک شدن، ماندگاری و قوام لاک از نوع این موارد می باشد. ضمنا می توان گفت که رنگ پوست عامل دیگری برای انتخاب رنگ لاک می باشد. مجموعه اسپاتکام سعی کرده است تا با درنظر گرفتن این عوامل بهترین نوع لاک را در مدل های مختلف در اختیار کاربران خود قرار دهد.

خرید بهترین مارک لاک ناخن
معروف ترین برند لاک ناخن
اگر چه سلامت، کیفیت و زیبایی نقش بسیار مهمی در انتخاب یک محصول آرایشی دارد؛ اما باید در نظر داشت که کالای مورد نظر باید از لحاظ قیمت هم مقرون به صرفه باشد. لاک هایی که در فروشگاه آنلاین اسپاتکام عرضه شده است، بهترین لاک ناخن بوده و قیمتی مناسب با حجم خود را دارد؛ که شما بدون هیچ نگرانی می توانید با کمترین قیمت می توانید بیشترین تعداد لاک را خریداری کنید و تنوع رنگی کالکشن لاک های خود را افزایش دهید. قطعا برای هر بانویی خوشایند است که مجموعه ای از لاک ها را با رنگ های متنوع و متفاوت داشته باشد.

بخوانید معرفی و خرید بهترین مارک کانسیلر دور چشم
بهترین مارک لاک ناخن، لاک ناخن جدید ۲۰۲۰
نوعی از لاک ناخن ها مانند لچیک از درخشندگی بسیار بالایی برخوردار هستندو با دوام بودن آنها از بارزترین ویژگی های این لاک ناخن جدید ۲۰۲۰ محسوب میشود. اگر به دنبال جدیدترین و بهترین لاک ناخن ها هستید می توانید تمامی آنها را در رنگ های متنوع در سایت اسپاتکام مشاهده کنید. بعد از انتخاب رنگ مورد علاقه برای تهیه لاک، شناخت بهترین برند لاک ناخن، مهم ترین ملاک برای خرید لاک می باشد. همانطور که می دانید لاک ناخن یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها می باشد.

قیمت بهترین مارک لاک خوب؛ خرید اینترنتی لاک ناخن ارزان
یکی از مهم ترین موضوعاتی که افراد در هنگام خرید اینترنتی لاک ناخن ارزان، در نظر می گیرند، قیمت بهترین مارک لاک ناخن می باشد. فروشگاه اینترنتی اسپاتکام که یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم آرایشی می باشد توانسته است تمامی لاک های خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا کاربران عزیز بتوانند از سفارش لاک ناخن خود لذت ببرند. در دنیای مدرن امروزی رفع نیازهای زیبایی و تهیه محصولات آرایشی از جمله فروش لاک های گران قیمت و لاکچری می تواند هزینه بسیار زیادی را برای بعضی از افراد جامعه تحمیل کند. بنابراین خیلی از خانم ها ترجیح می دهند به علت قیمت بالای بهترین مارک لاک ناخن از تهیه این وسیله جذاب صرف نظر کنند. اما سایت اسپاتکام با در نظر گرفتن در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت برای فروش انواع لاک ناخن توانسته نیاز بسیاری از کابران خود را برای خرید لاک خوب فراهم کند.

مزایای خرید بهترین برند لاک ناخن
افزایش استحکام ناخن ها
افزایش رشد ناخن ها
پیشگیری از عفونت های قارچی
رفع استرس و خستگی
زیبایی ناخن ها

منبع مقاله بهترین مارک لاک ناخن: https://spotcom.ir/best-brand-nail-polish/

بازدید : 154
پنجشنبه 9 بهمن 1399 زمان : 1:49

روانشناسی خانواده شامل مطالعه و درمان انواع خانواده است. فارغ التحصیلان می توانند به عنوان مشاوران خانواده و ازدواج، روانشناسان مدرسه یا محققان به دنبال شغل خود باشند.

برای تعیین این که بدانید آیا به یکی از این زمینه ها علاقمند هستید یا خیر ادامه متن را مطالعه کنید.

با سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

روانشناسی درون خانواده ای
روانشناسان خانواده با خانواده و اعضای آن سروکار دارند، و به کمک و حل و پیشگیری از مشکلات درون واحد خانواده می انجامد.

این زمینه از روانشناسی، خانواده را در جایگاه یک سیستم قرار داده و به تجزیه و تحلیل رفتارها، الگوهای ارتباطی و پاسخ های احساسی در میان اعضای خانواده می پردازد.

روانشناسان خانواده مشاوره ای در رابطه با ازدواج و طلاق، سوء استفاده، زناشویی، فرزند پروری و پذیرش فرزند خوانده ارائه می کنند.
اطلاعات آموزشی درباره روانشناسی خانواده
برنامه سطح دکترا شایع ترین روش در روانشناسی خانواده است.

با این حال، در برنامه های روانشناسی کارشناسی و کارشناسی ارشد، برخی مدارس ممکن است تخصصی در روانشناسی خانواده ارائه دهند.

دوره های تحصیلات تکمیلی مشترک ممکن است شامل:

کودک پروری
ازدواج و ارتباطات خانوادگی
رشد
توسعه انسانی در طول عمر
روش های درمانی و مهارت های مشاوره ای
باشد. دانش آموزان معمولا باید کار بالینی را در طول برنامه کامل کنند.

امکانات یادگیری از راه دور روانشناسی خانواده
انواع خانواده
در بسیاری از مراکز آموزشی و دانشگاه ها امکان تحصیل در رشته روان شناسی خانواده فراهم گردیده است که شامل موارد زیر میباشد.

آموزش آنلاین ازدواج و خانواده درمانی
مدارک مشاوره خانواده آنلاین
مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی کودک
شرایط صدور مدارک روانشناسی خانواده
بعضی از صاحب منصبان این زمینه، از متقاضیان قبل از استخدام مجوز می گیرند.

علاوه بر این، برخی از آن ها ممکن است گواهینامه های اختیاری داشته باشند که می توانید برای نشان دادن مهارت های خود در زمینه روانشناسی خانواده کسب کنید.

بیشتر گواهینامه های ذکر شده شامل موارد ذیل میباشند.

حتما بخوانید
ویژگی یک خانواده موفق
گواهینامه روانشناسی جوانان
صدور گواهینامه درمانی خانواده
گواهی روانپزشکی
شرایط شغلی
با داشتن مدرک لیسانس در زمینه روانشناسی خانواده ، گزینه های شغلی می تواند شامل مشاوره جوانان، رفاه کودکان یا اصلاح نوجوانان باشد.

مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی خانواده می تواند منجر به کسب شغل در ازدواج و خانواده درمانی، مشاوره روانشناسی در مرکز مشاوره ، روانشناسی یا تحقیق در مدارس شود.

همچنین موارد زیر نیز از دیگر شرایط شغلی تحصیلکرد های این رشته میباشد.

کارمند رفاه کودکان
کارگر اجتماعی
مشاور خانواده
مشاور خانواده پیشگیری از خشونت خانوادگی
درمانگر ازدواج و خانواده
مدیرت خانواده خوب و برتر، قطعا یکی از سخت ترین کارهایی است که باید یک فرد انجام دهد.برای اینکه بتوانیم عشق به خانواده داشته باشیم، مستلزم این هستیم که یکسری آموزش هایی را زیر نظر مشاور خانواده به صورت آنلاین یا حضوری ببینیم که در سایت ویکی روان این امکان را برای شما دوستان تدارک دیده ایم.

منبع روانشناسی خانواده چیست : https://www.wikiravan.com/روانشناسی-خانواده-چیست-و-چه-مزایایی-دا/

بازدید : 313
جمعه 19 دی 1399 زمان : 12:44

انجام خدمات ارزی با ارزی پی؛ سریع، راحت، ارزان!
انجام خدمات ارزی با ارزی پی؛ سریع، راحت، ارزان!

اگر می‌خواهید به خارج از کشور پول ارسال کنید، یکی از بهترین شیوه‌ها مراجعه به سامانه آنلاین ارزی پی می‌باشد. زیرا بابت بهترین خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، کارمزد و هزینه بسیار کمی دریافت می‌کند. این سیستم می‌تواند به عنوان یک بانک بین‌المللی نرخ ارز بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

انتقال پول به صورت آنلاین، پرداخت اینترنتی حواله ارزی، در سایت ارزی پی؛ بهترین سایت خدمات پرداخت ارزی و بین المللی، همواره آسان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر می‌باشد. شما می‌توانید تنها با چند کلیک پول خود را برای دوستان، آشنایان، شرکت‌ها و یا بانک‌ها چه به صورت محلی و چه بین‌المللی به هر کجای دنیا که می‌خواهید منتقل کنید. به دلیل راحتی آن، انتقال پول آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است. در حالی که در گذشته افراد برای انتقال پول به بانک‌ها و یا دفاتر فیزیکی مراجعه می‌کردند؛ اما امروزه تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک رایانه و یا تلفن همراه برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی می‌باشد.

میزان پولی که در سطح بین‌المللی منتقل می‌شود، در طی سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. در بعضی از موارد این نتیجه کارهایی است که با مشتری‌های زیادی در خارج از کشور همکاری داشته‌اند. اما عامل مهم دیگری که وجود دارد مهاجرت اقتصادی است. مردم بیشتر از گذشته در خارج از کشور زندگی و یا کار می‌کنند. در واقع میزان پولی را که به کشور خودشان می‌فرستند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نتیجه ارسال حواله‌ها تجارت بزرگی می‌باشند.

حواله ارزی چگونه کار می‌کند؟ (پرداخت با حواله ارزی و دلاری)

اگر می‌خواهید به خارج از کشور پول ارسال کنید، یکی از بهترین شیوه‌ها مراجعه به سامانه آنلاین ارزی پی می‌باشد. زیرا بابت بهترین خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، کارمزد و هزینه بسیار کمی دریافت می‌کند. این سیستم می‌تواند به عنوان یک بانک بین‌المللی نرخ ارز بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه با وجود گستردگی انواع سیستم‌های پرداخت آنلاین، انتقال پول به یکی از کشورهای خارجی کار دشواری نمی‌باشد. اما گاهی اوقات تنوع این روش‌ها موجب سردرگمی افراد می‌شود. زیرا نمی‌دانند کدام روش برای پرداخت ارزی مناسب‌تر می‌باشد. شما می‌توانید در سایت ارزی پی به روش‌های مختلفی پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید. فرقی نمی‌کند که شما به چه دلیلی به دنبال بهترین روش‌های پرداخت ارزی می‌باشید. موضوعی که دارای اهمیت بسیار زیادی است، این است که بهترین راه را انتخاب کنید. اگر شما صاحب کسب‌وکاری می باشید که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند، مهم است که سرویسی را انتخاب کنید که پرداخت آنلاین را برای مشتریان ساده‌تر کرده است. یکی از بهترین و معتبرترین سامانه‌های آنلاین پرداخت بین‌المللی ارزی پی می‌باشد.

مزایای ایجاد حساب‌های بین‌المللی:

  • پرداخت هزینه آزمون‌های مختلف از جمله آزمون PTE و Toefl
  • رزرو هتل و رستوران در سراسر دنیا
  • پرداخت هزینه حق اشتراک سایت‌های مختلف
  • واریز هزینه برای سفارت‌های خارجی جهت اخذ ویزا، تایید مدارک و …
  • سفارش آنلاین از سایت‌های خارجی
  • واریز هزینه مربوط به دانشگاه‌های خارجی

معرفی انواع روش‌های پرداخت آنلاین ارزی

معرفی انواع روش های پرداخت آنلاین ارزی

یکی از آسان‌ترین روش‌های پرداخت ارزی، استفاده از کارت‌های اعتباری می‌باشد. بهترین کارت‌های اعتباری که در حال حاضر برای بسیاری از افراد قابل استفاده می‌باشد، کارت‌هایی مانند ویزاکارت و مسترکارت است. با استفاده از این روش پرداخت ارزی، افراد تنها می‌توانند با شارژ ویزاکارت و یا مسترکارت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. اگر شما هم قصد استفاده از آنها را دارید می‌توانید از طریق لینک‌های در صفحات مرتبط سایت ارزی پی قرار گرفته است، نسبت به خرید خود اقدام کنید.

استفاده از پی پال (PayPal) جهت انجام پرداخت ارزی

پی پال (PayPal)، از گذشته تا کنون با توجه به بالا بودن کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهد؛ همواره توسط بسیاری از افرادی که قصد خرید اینترنتی داشته‌اند و چه کسانی که به عنوان یک پرداخت ارزی در سایت خود از آن استفاده می‌کنند، مورد استفاده قرار گرفته است. کامزد پایین، ایجاد حساب‌های مختلف، استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت حساب‌ها در نظر گرفته شده است؛ اینها همه برخی از مزیت‌های سایت ارزی پی می‌باشد.

سریع‌ترین روش خرید بیت‌کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال

هر چند که استفاده از چنین روش‌هایی برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند؛ امکان‌پذیر نیست اما سایت ارزی پی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به ساده‌ترین راه ممکن بتوانند از تمامی روش‌های خرید و پرداخت آنلاین ارزی استفاده کنند. اگر شما قصد دارید تا در یکی از ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید از خدمات ارائه شده در ارزی پی استفاده کنید. با توجه به محبوبیتی که ارزهای دیجیتال در میان مردم دارند، سایت‌های خارجی معتبری همچون: Amazon ، Ebay و … دریافت و پرداخت ارزی خود را از شیوه های آنلاین امکان‌پذیر کرده است.

دسترسی راحت و آسان کاربر به خدمات پرداختی

دسترسی راحت و آسان کاربر به خدمات پرداختی

اگر شما به عنوان یک کاربر دارای تجارت بین‌المللی می‌باشید و به دنبال این هستید که خدمات بانکی خود در سطح کشورهای خارجی را به روش‌های مختلفی انجام دهید، می‌توانید به سایت ارزی پی مراجعه کنید. در سامانه ارزی پی، امکانات و خدمات منحصر به فردی برای کاربران قرار گرفته است که آنها می‌توانند با توجه به نیاز خود از پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و یا سایر کارت‌های بین‌المللی مانند مسترکارت، ویزا کارت و یا گیفت کارت استفاده کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر افراد در هنگام سفارش اینترنتی کالا و یا خدمات خود از روش‌هایی مانند ویزا کارت بانام و یا بی‌نام و یا مسترکارت مجازی استفاده می‌کنند.

افزایش امنیت در انجام پرداخت‌های خارجی

این موضوع کاملا منطقی است که روش‌های پرداخت آنلاین که با اینترنت سروکار دارند، ریسک بیشتری می کنند. زیرا نگرانی برای هک کردن حساب وجود دارد. اما باز وجود مجموعه ارزی پی دیگر هیچ جای نگرانی نیست زیرا با استفاده از فناوری‌های خاص مانند هوش مصنوعی، بلاک‌چین و … امنیت این روش‌ها در حال افزایش می‌باشد.

خرید انواع حساب‌های بین‌المللی با کمترین کارمزد

اگر به دنبال انتقال ارز هستید و یا به عنوان یک فروشنده می‌خواهید به دلیل تنوع نوع ارز احتمالی، کارمزد کمتری بپردازید، باید به دقت بررسی کنید که برای طیف‌های مختلفی که از قیمت‌ها وجود دارد کدام روش ها کارمزد کمتری از شما دریافت می‌کند. سایت ارزی پی هدف رضایتمندی کاربران توانسته است با نرخ کمترین کارمزد انواع خدمات ارزی و دلاری را ارائه دهد.

سایت ارزی پی؛ بزرگ‌ترین سامانه خرید و فروش ارز و دلار

درگاه پرداخت ارزی یکی از خدماتی می‌باشد که به واسطه آن می‌توان انواع پرداخت‌های بین‌المللی و خارجی را در سراسر جهان انجام داد. و می‌توان با استفاده از آن به خرید و فروش و گسترش تجارت خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید برای تجارت در اسناد جهانی و تبادل مالی در کشورهای مختلف نیاز به یک سیستم بین‌المللی با نام درگاه‌های پرداخت ارزی می‌باشد که می‌توان با استفاده از آن به انواع معاملات تجاری و پرداخت‌های اینترنتی پرداخت. همچنین شما می‌توانید برای استفاده از خدماتی از قبیل: افتتاح حساب پی پال وریفای شده، افتتاح حساب پرفکت مانی و ووچر، صدور مسترکارت و ویزاکارت و.. به آدرس www.arzipay.com و برای شارژ حساب پی پال وریفای شده، شارژ ویزاکارت و مسترکارت و شارژ حساب های ووچرپرفکت مانی و وبمانی و همچنین ارسال حواله وسترن یونیون به سامانه ارزی پی مراجعه نمایید.

ایمیل: sales@arzipay.com

شماره تماس: | ۰۲۱۶۶۴۶۴۱۶۸ | ۰۲۱۶۶۴۶۳۷۵۹ | ۰۹۱۰۳۵۳۸۲۴۵

آدرس: تهران، چهارراه ولیعصر، پاساژ ابریشم، طبقه ۴، واحد ۴۰۷

برای انجام خدمات ارزی اینجا کلیک کنید.

بازدید : 177
شنبه 1 آذر 1399 زمان : 16:08

دانستنی های قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا با دید صحیح و حساب شده به سراغ ازدواج بروید. یکی از موضوعات جالب در مشاوره پیش از ازدواج کردن این است که طرفین باورهای اشتباهی در مورد ازدواج دارند پس درک صحیح دانستنیهای قبل از ازدواج کمک می کند زندگی زناشویی بهتری پیش رو داشته باشید.

مهم ترین دانستنی های قبل از ازدواج که حتما باید بدانید
با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی است، تصمیمی که بر روی تمام جنبه های زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت پس بهتر است با مهم ترین دانستنی های ازدواج که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد آشنا شوید.

۱- همسر شما قصد ندارد شما را کامل کند
ازدواج چیست
با این که به نظر رمانتیک می آید، اما نباید انتظار داشت که همسرتان زندگی شما را تامین و تکمیل کند.
شما باید بر روی خودتان تمرکز کنید، مغرور نباشید، به همسرتان بی توجهی نکنید

اما شما خودتان باید مراقب خود و زندگی تان باشید و این گونه رابطه تان نیز خوب خواهد شد.

۲- نسبت به انتظاراتی که با ازدواج کردن می خواهید بدست آورید آگاه باشید
تعریف ازدواج
شما احتمالا از شخص مورد نظر تان انتظارات زیادی دارید:
این که همدم خوبی باشد، به شما عشق بورزد، همسر خوبی باشد. اما مشکل وقتی بوجود می آید که انتظاراتمان از یکدیگر زیاد باشند.


برای مثال به این نمونه ها توجه کرده و ببینید شما و همسر آینده تان با آن ها موافق هستید یا خیر.

همسر من باید به خاطر رابطه مان، انتظارات مرا برآورده کند
من معتقدم که علاقه و شور اولیه نباید پس از مدتی فروکش کند
من عقیده دارم که شور و هیجان جنسی همسر من نباید با هیجان جنسی من تفاوتی داشته باشد
برای بررسی نوع دیدتان به موضوع عشق میتوانید از تست روانشناسی سنجش میزان عشق در بخش تست های روانشناسی استفاده کنید. این تست دید خوبی در مورد نظر شما به موضوع عشق خواهد داد.
۳- شما همیشه به یک اندازه عاشق نخواهید بود
بررسی خطرات در کمین ازدواج
شما ممکن است با بهترین همسر دنیا در رابطه باشید.

این در حالی است که قصد دارید ماه ها و فصل های زیادی را با یکدیگر زندگی کرده و ممکن است میزان علاقه تان نسبت یه یکدیگر تغییر پیدا کند.

این از همان دانستنی های ازدواج است که شما باید ارزش هایی که به عنوان یک زوج باید رعایت کنید را شناسایی کرده و آن ها را دنبال کنید.

یک مشاور روانشناس در طی جلسه های مشاوره قبل ازدواج سعی می کند شما را در شرایط واقعی قرار دهد تا بتوانید واقع گرایانه زندگی کنید.

۴- روابط خانوادگی همسرتان کلید اصلی است
دعوت مهمانها به مراسم ازدواج
همسر شما چگونه با خانواده اش رفتار می کند؟ آیا آن ها رابطه ی نزدیکی با یکدیگر دارند یا دور؟

آیا با یکدیگر مشاجره و بحث دارند؟ این اطلاعات خیلی مهم هستند.

زیرا بسیاری از ما روشی که در زندگی مان داریم را بعد از ازدواج نیز ادامه می دهیم.

هنگامی که زوج ها بتوانند بدون قضاوت در مورد این موضوعات صحبت کنند و در مورد تجارب خود با هم حرف بزنند، خیلی اتفاق مهمی بین آن ها خواهد افتاد.

این مسئله باعث ایجاد اعتماد می شود.

۵- از وضعیت مالی همسرتان اطلاع داشته باشید
استفاده از قانون جذب برای ازدواج
در مورد انواع مختلف ازدواج، بدون شک این از اصلی ترین دانستنی های ازدواج می باشد.

هر دوی شما باید این مسائل را برای یکدیگر شفاف سازی کنید. از این جا به بعد باید تصمیم بگیرید:

بهترین راه برای مدیریت مسائل مالی چیست؟ امروزه بسیاری از زوج های جوان یک حساب مشترک و یک حساب شخصی جدا دارند.

باید سعی کنید با هم در مسیر افزایش هوش مالی قدم بردارید.

برای ادامه و برگرفته شده از مهم ترین دانستنی های قبل از ازدواج (۱۳ مورد) از منبع: سایت روانشناسی ویکی روان

بازدید : 163
دوشنبه 26 آبان 1399 زمان : 10:30

استفاده از گیاه استویا به عنوان شیرین کننده در این شکلات تلخ آن را به گزینه ایی مناسب برای بیماران دیابتی تبدیل کرده است و همچنین این شکلات از مرغوب ترین دانه های کاکائو ساخته شده است که عطر و طعم بسیار مطبوعی را برای شکلات تلخ بدون شکر به ارمغان آورده است، و از شیرین کننده های مصنوعی اعم از اسپارتام ، ساخارین و … استفاده نشده است. یکی دیگر از میزیت های این محصول استفاده از کره کاکائو واقعی می باشد.

شکلات با استویا لذت دیگری دارد ، تجربه کنید …

موارد استفاده:

استفاده برای عموم افراد آزاد می باشد بخصوص افراد دیابتی، دارای رژیم غذایی، ورزشکاران و افراد سلیاکی

ماده اصلی تشکیل دهنده شکلات بدون شکر ، دانه بو داده میوه درخت کاکائو است. این محصول دارای ترکیبی به نام فلوونوید است که مطابق مطالعات صورت گرفته دارای فوایدی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و افزایش جریان خون در مغز می‌باشد.

فلوونویدهای موجود در کاکائو به خصوص کاتچین، اپی کاتچین و پروسیانیدین، با پایین آوردن سطح کلسترول، کاهش التهاب رگ‌ها و جلوگیری از شکل گیری لخته خون به سیستم گردش خون کمک می‌کنند.

کاهش فشار خون، کاهش کلسترول ناسالم LDL، افزایش کلسترول خوب HDL، بهبود جریان خون و کاهش مقاومت در برابر انسولین (مرتبط با بیماری دیابت نوع ٢) همه از فواید فلاوونوید موجود در کاکائو می‌باشد.

برای دست یافتن به ویژگی‌های ذکر شده، بهتر است از محصولاتی استفاده کنیم که از درصد کاکائو بیشتری برخوردارند و میزان شکر آن‌ها کمتر است.و یا مانند شکلات های دکتر استویا بدون شکر باشد که تاثیر بهبود کیفیت بر سلامت را چند برابر میکند.

استفاده از مرغوب‌ترین دانه‌های کاکائو در تولید این شکلات، عطر و طعم بسیار مطبوعی را برای این شکلات تلخ بدون شکر شیرین شده با گیاه استویا به ارمغان آورده است. همچنین عدم استفاده از شکر در تولید این محصول آن را به گزینه‌ای مناسب برای بیماران دیابتی تبدیل کرده است.

نوشته شده از شکلات تلخ بدون شکر (85 درصد) والور منبع:دکتر استویا

بازدید : 404
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:48

به گزارش افکارنیوز، کتاب مقدس مسلمانان در رتبه هشتم فهرست کتابهای پرفروش قرار دارد!

با توجه گزارش های خبرگزاری بین المللی قرآن از زمان وقوع حمله به هفته نامه شارلی ابدو در پاریس درخواست مردم برای خرید قرآن رشد قابل ملاحظه ای داشته است. فرانسوا مایو، مدیر کل کتابفروشی های لاپروکور (la procure) بیان کرد: ما شاهدیم که ترجمه مالک شبل از کتاب قرآن جزو 100 کتاب پرفروش شبکه اینترنتی فروش کتاب آمازون است.

او با بیان اینکه مردم می خواهند به اصل و ریشه خود برگردند و درباره آن اطلاعات بدست آوردند؛ توضیح داد که قرآن ترجمه مالک شبل جزو دسته ی صد کتاب پر بازدید شبکه فروش اینترنتی آمازون قرار دارد.

پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign
لیست قیمت تفنگ‌های دیجی‌کالا

لیست قیمت تفنگ‌های دیجی‌کالا

مسئول کتاب فروشی های لاپروکور توضیح داد که : کتاب هایی مانند تاریخ مختصر اسلام برای همه نوشته آنتوان سفیر و اسلام برای کودکان و والدین نوشته طاهر بن جلون و همینطور قرآن برای جوانان نوشته رشید بنزین، بیشترین تقاضا را به ثبت رسانده اند. لازم به ذکر است که کتاب هایی که توسط مترجمانی مانند: دنیس ماسون، ژاک بارک و مالک شبل پر تقاضا ترین کتابها هستند.

مزایای خرید اینترنتی کتاب

به نقل از وبسایت زومیت: یکی از سخت‌ترین مراحل کتاب خواندن، تهیه کتاب مناسب است. اما نگران نباشید یک راه ساده و جذاب برای آن وجود دارد و آن چیزی نیست جز کتاب‌فروشی های آنلاین. اما شاید این دلیل کافی نباشد تا به صورت اینترنتی کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید. اما دلایل قانع کننده برای خرید اینترنتی کتاب چیست؟

بهترین سایت برای خرید آنلاین کتاب

به نقل از جهان نیوز: اینترنت ابزاری مفید و قدرتمند است. برای افرادی که به خواندن نوشته ها و مطالعه علاقه دارند؛ ابزار اینترنت راه خوبی برای پیدا کردن کتاب های جدید است. در بهترین سایت برای خرید کتاب می توانید، نویسندگانی را که تابحال نام و نشانی از آنها نشنیده اید را جست و جو کنید و با طرز نوشتن آنها آشنا شوید. مزیت های خرید آنلاین کتاب شگفت انگیز است زیرا به راحتی می توانید آن کتابی را که مدت زیادی به دنبال پیدا کردن آن بوده اید را پیدا کنید و تنها با یک کلیک ساده خریداری کنید. در ادامه این مقاله در مورد بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب برایتان توضیح می دهیم.

پر فروش ترین کتاب های سایت آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون همواره در زمینه فروش کتاب از کتاب های چاپی تا نسخه الکترونیکی آن توانسته موفق باشد. یکی از ویژگی های خیلی خوب آمازون این است که همیشه پرفروش ترین کتابها را که درخواست زیادی دارد، به صورت لیست قرار می دهد و این فهرست هر هفته به روز رسانی میشود و خرید کتاب در سایت آمازون را راحت تر می کند. و همینطور آمازون به این نکته اشاره می کند که مخاطبان زمان بی سابقه ای را در منزل صرف می کنند؛ در نتیجه یکی از بهترین فاکتورهای تهیه لیست و رده بندی این بوده است که به انتخاب آنها کمک شود.

میتوان به عنوان بهترین کتاب های فهرست کتاب آمازون به موارد زیر اشاره کرد:

آتش و خشم ( درون کاخ سفید ترامپ)
یک روز در زندگی مارلون بوندو
خودت باش دختر
12 قانون زندگی ( پادزهری برای هرج و مرج)

معرفی کتاب های فارسی در سایت آمازون

با توجه به اینکه سایت آمازون به عنوان پر مخاطب ترین سایت فروش کتاب در جهان است، ولی زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند. ما از طریق برخی شرکت های واسطه و ثبت عنوان کتاب به زبان انگلیسی و گاهی به صورت فینگلیش توانستیم این مانع را از بین ببریم و در جهانی کردن کتاب های ایرانی در سایت آمازون گام مهمی برداریم. شما می توانید برای سفارش آنلاین کتاب به سایت خرید اینترنتی کتاب مذهبی سراج مراجعه کنید.

برای تسهیل کردن خرید کتاب در سایت آمازون برای مخاطبان، آمازون علاوه بر تهیه لیستی از بهترین کتاب های 2020، فهرستی از برگزیده ترین کتابها از هر ژانر را هم رده بندی کرده است که بعضی از ژانرهای موجود آن عبارتند از :

رومنس
کتاب های معمایی و جذاب
کودکان و نوجوانان
کتاب های آشپزی
بیوگرافی ها و کتاب های خاطرات

دانلود رایگان کتاب های نایاب و ممنوعه از سایت آمازون

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال کتاب های خاص و کم یاب می گردید، سایت Amazon پیشنهادات خوبی برای شما دارد. تمام کتاب هایی را که نمی توانید در هیچ سایت ایرانی پیدا کنید به راحتی می توانید با سرچ کردن نام آن در آمازون به راحتی خرید خود را انجام دهید. اما دیده شده است که بعضی از سایت های ایرانی با گرفتن هزینه و اشتراک ماهانه امکان دانلود رایگان این کتاب ها را از وبسایت amazon در اختیار کاربران قرار می دهد.

قرآن2

خرید کتاب قرآن از سایت آمازون چگونه است؟

از آنجایی که وب سایت آمازون به عنوان بزرگ ترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته میشود، وب سایت آمازون برای خرید کتاب قرآن معمولا اولین انتخاب افرادی که به صورت حرفه ای مطالعه می کنند. تمام کسانی که در سراسر دنیا وجود دارند و میخواهند با کتاب مقدس مسلمانان آشنا شوند می توانند از سایت آمازون نسخه های دیگر این کتاب را که زبان های دیگر ترجمه شده است را تهیه کنند.

هزینه خرید کتاب سایت آمازون

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن دوستداران کتاب را به خودش اختصاص داده است این بوده که هزینه خرید کتاب از آمازون چقدر است؟ در این قسمت باید دو نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه خرید کتاب از آمازون ارزان نیست و نیاز به داشتن کارت های اعتباری دارد.

آمازون بزرگ ترین فروشگاه خرید کتاب در دنیا

آمازون یکی از معتبرترین و بزرگ ترین سایت خرید اینترنتی کتاب قرآن ارزان در آمریکا است که در سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است و در سال 1995 درمورد فروش کتاب به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. این فروشگاه کتاب در ابتدا نسخه چاپی و کلاسیک کتابها را ارائه می کرد و سپس نسخه مجازی کتاب ها را هم اضافه کرد. این سایت تاکنون بیش از 6 میلیون کتاب خطی به فروش رسانده است که 5 تا 6 میلیون از آنها دارای نسخه الکترونیکی هم هستند. کاربران در صورتی که تمایل نداشته باشند تا برای دریافت نسخه چاپی کتاب منتظر بمانند، می توانند نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند.

آمازون همیشه جدیدترین و به روز ترین کتاب ها را در دسترس کابران خود قرار می دهد. این موضوع در حالی است که یک آرشیو بسیار کامل و قدرتمند از تمام کتاب ها در عنوان های متنوع در اختیار دارد.

با مراجعه به وبسایت آمازون می توانید فهرستی از محبوب ترین کتاب های موجود در بازار را در دست داشته باشید. ناگفته نماند که خرید کتاب سایت آمازون برای ما ایرانی ها کمی دشوار و متفاوت است. در صورتی که شما با آی پی ایرانی وارد این سایت شوید، نمی توانید به یک کتاب الکترونیک هم دسترسی داشته باشید. پس اگر خودتان قصد خرید دارید بهتر است با یک کارت بین المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت این کار را انجام دهید.

منبع: افکارنیوز

بازدید : 288
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 21:12

خرید باتری موبایل اصلی را با فروشگاه رایااستور تجربه کنید. باتری گوشی همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران و مجموعه رایااستور است، زیرا بالا بردن کارایی و افزایش نگه‌داری شارژ به وسیله باتری موبایل بسیار مهم است و همچنین مشتریان میزان شارژدهی مناسب را به‌عنوان یکی از برترین مقوله ها در هنگام خرید در نظر می‌گیرند. زیرا باتری گوشی بعد از مدتی فرسوده می‌شود و نیاز به تعویض دارد. در مدل‌های مختلف موبایل زمان تعویض باتری باتوجه‌به نوع و دستگاه مدنظر و همین‌طور میزان استفاده کاربر از دستگاه بسیار متفاوت است.

باتری های تلفن همراه در انواع مختلفی وجود دارند مانند:

لیتیوم پلیمری یون لیتیومی نیکل کادمیوم
مدل باتری های نیکل کادمیوم اولین نسل از باتری های گوشی موبایل هستند که نیاز به 12 ساعت شارژ اولیه دارند. اما به‌روزترین باتری‌های موجود در بازار، لیتیومی هستند. با خرید باتری اصلی موبایل از رایااستور می‌توانید بهترین بهره‌وری را برای گوشی خود به‌همراه داشته باشید.

تعویض باتری موبایل
یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که افراد در هنگام عوض کردن باتری گوشی با آن رو‌به‌رو می‌شوند؛ خرید باتری تقلبی به‌جای باتری اورجینال است. تعویض باتری گوشی معمولا یک فرایند مهم و دشواری است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری برای تلفن همراه به‌دنبال داشته باشد.

عوض کردن باتری گوشی برای موبایل‌های قدیمی کار بسیار راحتی بود، زیرا باتری به‌سادگی از دستگاه جدا می‌شد. اما باتری گوشی‌های هوشمند به آسانی قابل تعویض نیستند. کنار گذاشتن باتری های قابل تعویض به شرکت سازنده ای مانند رایااستور این امکان را می‌دهد که فضای داخلی دستگاه را بهتر مدیریت کند.

تشخیص باتری اورجینال و تقلبی کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. به همین علت بهترین راه برای تعویض باتری گوشی، مراجعه به مرکز فروش باتری موبایل رایااستور و خرید یک باتری اصل است. بهتر است بدانید که خرید باتری لیتیوم پلیمری و یون لیتیومی بدون توجه به داشتن گارانتی و اصالت اشتباه بزرگی است، زیرا اورجینال بودن و کیفیت داشتن باتری مسئله مهمی است. استفاده از باتری‌های تقلبی به مرور زمان عمر دستگاه گوشی را کاهش می‌دهد و در مدت کوتاهی موبایل از کار می‌افتد.

علائم اصلی خرابی باتری گوشی هنگ کردن خالی شدن سریع باتری ریسیت کردن متوالی موبایل خاموش شدن گوشی زمانی‌که شارژ کمتری دارد.
رایا استور

خرید باتری موبایل با بهترین قیمت و گارانتی تعویض
این قطعه از گوشی‌های موبایل جزو اصلی‌ترین قسمت های سخت‌افزاری آن محسوب می‌شود، که بدون آن عملا هیچ کارایی نمی تواند داشته باشد. باتری موبایل انرژی مورد نیاز خود را برای انجام کارهای گوناگون از جمله: بازی کردن، موسیقی گوش دادن، مکالمه کردن و... را فراهم می‌آورد. از این جهت استفاده از انواع باتری سالم و با کیفیت و همینطور محافظت کردن از آن دارای اهمیت است. عمر باتری گوشی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: نوع، تعداد و کیفیت سلول های استفاده شده که به مرور زمان و براساس چرخه های شارژ مصرف شده، کاهش پیدا می‌کند. اگر به هر دلیلی باتری گوشی موبایل شما غیرقابل استفاده شده است و شما مجبور به تعویض و خرید باتری جدید گوشی شده‌اید؛ حتما در انتخاب خود به اصل بودن و گارانتی ان دقت کنید. تا بتوانید از مشکلات احتمالی که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

شرایط نگه‌داری باتری موبایل
برای بالا بردن کارایی باتری گوشی که یکی از مهم ترین بخش‌های تلفن همراه است، می‌توان با رعایت نکاتی ساده از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد. بهتر است برای هر بار شارژ بگذارید باتری به‌طور کامل تخلیه شود و سپس به‌طور کامل شارژ کنید و تا قبل از شارژ کامل از آدابتور برق جدا نکنید. یکی از اشتباهات معمول افراد این است که باتری موبایل را از شب تا صبح به برق متصل می‌کنند؛ این کار به مرور زمان عمر باتری را کاهش می‌دهد. بهتر است نور صفحه‌نمایش را تنظیم کنید و از حداقل نور برای کارکردن با آن استفاده کنید. زیرا روشنایی بیش از حد گوشی می‌تواند شارژ زیادی را مصرف کند. یکی دیگر از عوامل مهم که افراد زیادی به آن توجه نمی کنند، بستن نرم‌افزار‌های فعال روی صفحه گوشی است، که از کم شدن شارژ باتری جلوگیری می‌کند. اگرچه استفاده از پاوربانک ها در سفر یا جاهایی که دسترسی به برق وجود ندارد با استقبال زیادی روبه‌رو شده است اما باید در نظر داشته باشید که بهترین روش برای شارژ کردن باتری موبایل استفاده از شارژهای مخصوص برای هر مدل دستگاه است.

خرید آنلاین باتری گوشی
اگرچه هنوز هم با وجود پیشرفت و تکنولوژی افراد تمایل دارند تا کالاهای مورد نیاز خود را حضوری تهیه کنند؛ اما باتوجه‌به اینکه فعالیت‌های روزانه و گذراندن ساعت های طولانی در ترافیک افزایش یافته است؛ افراد ترجیح می‌دهند که از روش‌های سریع‌تر و آسان‌تر برای اینگونه کارها استفاده کنند. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی رایااستور اقدام به فروش اینترنتی انواع برند ها مختلف باتری گوشی کرده است. با خرید اینترنتی باتری موبایل از سایت معتبر می‌توانید انواع باتری های مخصوص گوشی را مانند:

سامسونگ ال‌جی شیائومی هووای نوکیا سونی اچ تی سی اپل آیفون
با اطمینان کامل از کیفیت و اصل بودن آن تهیه کنید. همینطور خرید آنلاین در سایت رایااستور امکان برخورداری از خرید ارزان‌قیمت باتری و حراج‌های سایت را در زمان های گوناگون برایتان فراهم می‌کند.

انواع باتری‌های گوشی موبایل
اگرچه کاربرد تمام مدل‌های باتری گوشی تقریبا یکسان است و همگی آن‌ها وظیفه ذخیره و تولید انرژی برای موبایل را برعهده دارند. اما انواع متفاوتی از این قطعه مهم گوشی ساخته شده است و در بازار به مردم عرضه می‌شود. باتری موبایل یکی از لوازم پر مصرفی است که طی چند سال، کاربرد اولیه خود را از دست می‌دهد و باید به فکر تعویض آن باشید. فروشگاه رایااستور با وجود بانک گسترده‌ای که در زمینه فروش عمده باتری موبایل دارد توانسته است، نیاز همه کاربران را به گوشی‌های قدیمی و جدید برطرف کند.

باتری اپل آیفون
خرید باتری آیفون را می‌توان به انواع مختلفی دسته‌بندی کرد، که هر یک از این مدل‌ها مناسب برای گوشی‌های آیفون مختلف است. توجه داشته باشید که قیمت باتری آیفون در سایت رایااستور بسیار مناسب است و امکان سفارش آن برای همه افراد وجود دارد. بهتر است پس از خرید باتری اصل آیفون، برای تعویض آن به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید زیرا این کار بسیار حساسی است.

خرید باتری سامسونگ
سایت رایااستور سعی کرده است تا در بستر آنلاین تمام نیازهای مشتریان خود در زمینه خرید باتری سامسونگ هرچه بهتر و کامل تر فراهم کند. بدین صورت شما می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری اقدامه خرید اینترنتی باتری موبایل سامسونگ کنید. تمام باتری های سامسونگ موجود در این سایت به صورت اورجینال و با چهار ماه گارانتی تحویل مشتریان داده می‌شود.

خرید باتری هواوی با گارانتی تعویض
تمامی باتری‌های اصل هواوی دارای گارانتی و تضمین کیفیت هستند. بنابراین شما می‌توانید خرید باتری هواوی اصل را به‌راحتی انجام دهید و سلامت باتری گوی موبایل خود را حفظ کنید. به یاد داشته باشید که شاید در ابتدا خرید باتری تقلبی هواوی برایتان مفید باشد ولی در استفاده مداوم صدمات جبران ناپذیری را برای دستگاه شما ایجاد می‌کند. حتی ممکن است دستگاه موبایل هواوی شما هم مشکل پیدا کند و عملکردش مختل شود.

خرید باتری گوشی اچ تی سی
اگر تصمیم به خرید بهترین و قوی‌ترین باتری اورجینال اچ تی سی را دارید و برایتان مهم است که باتری مدنظر خود عمر زیادی داشته باشد و از سلامت کافی برخوردارد باشد؛ فروشگاه اینترنتی رایااستور بهترین مرکز فروش باتری موبایل گوشی HTC با قیمت مناسب در تمام کشور است.

باتری گوشی ال‌جی
پس از تشخیص اینکه گوشی موبایل ال‌جی شما نیاز به تعویض دارد، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خرید خود را در سایت رایااستور داشته اید. زیرا خرید باتری ال‌جی با اطمینان اصل بودن از ویژگی‌های مهم خرید باتری LG به شمار می آید. باتوجه‌به نوع و مدل باتری الجی می‌توانید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید.

خرید باتری اصلی سونی
تمامی برندهای سونی در فروگاه رایااستور اورجینال است. خرید باتری سونی اصلی باتوجه‌به اینکه باتری های جدید سونی داخلی است، سفارش باتری تقلبی هزینه تعیض مجدد را برایتان به‌دنبال دارد و همینطور باد کردن باتری داخلی می‌تواند آسیب جدی به LCD و در پشت گوشی وارد کند. خرید باتری اصل سونی باعث حفظ سلامت گوشی شما می‌شود و کارایی طولانی تری برایتان دارد.

باتری اصل شیائومی
خرید باتری اصل شیائومی در سایت رایااستور اورجینال بوده و دارای ضمانت و گارانتی است. که باعث حفظ عمر مفید باتری گوشی است. و سلامت گوشی شما را حفظ می‌کند.

باتری نوکیا
پس از اینکه متوجه خرابی و کاهش عملکرد دستگاه خود شده‌اید. می‌توانید خرید باتری اصل و سالم را جایگزین باتری خراب کنید. با دقت به عملکرد باتری تلفن خود و مشاهده اولین علائم خرابی مانند: تخلیه شارژ، افت ناگهانی یا خاموش شدن می‌توانید نسبت به خرید باتری نوکیا اقدام کنید. بهترین گزینه خرید باتری اصل نوکیا از سایت رایااستور است.

کافی است به سایت رایااستور مراجعه کنید تا انواع باتری گوشی‌های قدیمی تا بزرگ‌ترین کمپانی های چینی، کره‌ای و ... مانند: Apple iPhone، Samsung، Huawei، Xiaomi، Sony، LG ، Nokia، HTC و سایر گوشی‌ها به‌راحتی دردسترس شما قرار گیرد. بدانید که عمر مفید باتری به‌طور معمول از 2 تا 3 سال تمام می‌شود و افراد باید به فکر عوض کردن آن باشند. زیرا با این کار سرعت اجرای برنامه های گوشی و ماندگاری شارژ آن را افزایش می‌دهند.

خرید باتری اورجینال گوشی
رایااستور توانسته است با عرضه کردن باتری های اورجینال و اصل خیال مشتریان را از بابت خرید باتری راحت کند. استفاده از باتری اصل، سرعت گوشی را نسبت به روز اولی که آن را خریداری کرده‌اید، به آن برمی گرداند. بنابراین با خاطری آسوده می‌توانید از باتری های اورجینالی که در فروشگاه اینترنتی رایااستور ارائه می‌شود استفاده کنید.

دنیای باتری موبایل رایااستور طیف وسیعی از باتری ها را در خود جای داده است. فرقی ندارد که شما از یک گوشی قدیمی نوکیا یا ال‌جی استفاده می‌کنید یا از جدیدترین گوشی‌های اپل آیفون یا سامسونگ. رایااستور با عرضه کردن انواع برند های باتری موبایل اصل توانسته است در خرید اینترنتی باتری گوشی به مشتریان خود کمک زیادی کند. فروش عمده باتری موبایل را می‌توانید از رایااستور درخواست کنید.

رایا استور

رایااستور، مرکز خرید باتری موبایل اصل
خرید باتری های اصل از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید باتری در نظر گرفت. از طرفی هم باتری های گوشی از اجزای کاربردی و مهم تلفن همراه است که بدون آن نمی‌توان به درستی از دستگاه موبایل استفاده کرد. بنابراین در صورتی که زمان تعویض باتری موبایل فرا رسیده است. باید نسبت به خرید باتری گوشی اقدام کنید. و آن را از یک سایت معتبر تهیه کنید تا نیازی به تعویض دوباره نداشته باشد. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برای قطعات الکترونیکی سایت رایااستور است که دارای نماد الکترونیک است. مهم ترین ویژگی فروشگاه آنلاین رایااستور این است که تمام باتری های موبایل آن دارای گارانتی و ضمانت اصل بودن است که این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با کیفیت ترین محصول را با اطمینان سفارش دهید. پس اگر قصد خرید باتری تلفن همراه را دارید، وارد فروشگاه باتری گوشی رایا استور به آدرس، شوید و قویترین باتری اورجینال موبایل برند های مختلفی همچون آیفون، سامسونگ، نوکیا، سونی، هواوی، شیائومی، ال‌جی و.. را سفارش دهید.

منبع:http://newzes.ir/news/756681

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 17241
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی